El passat 10 de febrer vàrem celebrar l’acte de finalització del primer grup d’APS. (Aprenentatge i Servei). Aquest projecte ens ajuda a millorar, detectant des dels mateixos infants, quins aspectes de l’escola podem millorar a través de la nostra pròpia acció. Enguany els APS  que s’han dut a terme són: Hort, Convivència, Teatre, Reciclatge, Espai Creatiu i Percussió. Durant l’última sessió d’APS els infants  que han fet cada un d’aquests projectes, van poder mostrar a l’altra meitat de l’escola, que han estat fent aquests mesos. D’aquesta manera els infants que fins ara han estat fent apadrinament lector, van poder escollir (entre els dos, Padrí i fillol) quin APS voldran realitzar aquesta segona meitat del curs.

Us deixem a continuació la representació que el grup de teatre va preparar.