Benvolgudes famílies,

Us fem arribar el Pla d’Obertura de l’escola. En l’elaboració d’aquest Pla hem tingut en compte les Instruccions del Departament d’Educació i les respostes al formulari que vau emplenar fa uns dies.
Us recordem que el dia que vingueu a l’escola haureu de portar una declaració responsable signada que cal que llegiu amb atenció. Trobareu l’enllaç d’aquesta declaració en l’interior del document que us adjuntem. També us demanem que empleneu la carta de compromís adjunta. Us ho podeu descarregar, emplenar i imprimir, però també en tindrem còpies a l’escola.
Tal com us vam anunciar, no es tracta del Pla d’Obertura que desitjaríem, però les normes de prevenció en fase 2 són encara força estrictes i, com a entitat pública que atén nens i nenes, les hem de tenir molt en compte.
Estem a l’espera de rebre les instruccions per al curs 20-21. De moment, sabem que s’està treballant per tal que l’educació Infantil i la Primària siguin presencials,  tot i que encara hi ha moltes incerteses sobre ràtios, espais i plantilles. Us n’informarem tan bon punt puguem, tot i que serà complicat concretar res, perquè encara ningú no sap en quina situació concreta ens trobarem al setembre. És molt probable, doncs, que haguem de dissenyar diversos Plans i aplicar el que més convingui, segons les situacions.
Desitgem que, malgrat tot, gaudiu de bona salut i que, encara que sigui mica en mica, puguem tornar a gaudir de la companyia, de les relacions i de la normalitat que ara més que mai valorem i enyorem.
Salutacions cordials,
Elisenda Camí