Curs Escolar

Aquí podeu consultar totes les dates importants del curs

Si vols resultats diferents, no facis sempre el mateix.

Les Colònies

Aquest curs les colònies de P4 i P5 seran del 14 al 16 d’abril a la casa El Molí de la Riera (Sant Pere de Torelló)

Els infants durant aquests dies s’endinsaran al bosc de ribera,  exploraran el riu i aprendran antics oficis del món rural.

Casa de Colònies | El Molí de la Riera

Les colònies de cicle inicial es duran a terme del 3 al 7 de maig a Can Sans (Fellines)

Al llarg de la setmana les infants coneixeran el bosc de ribera, els invertebrats que hi viuen, les plantes que hi creixen, les herbes aromàtiques… tot això molt ben acompanyats de l’indi Pit-Roig.

Casa de Colònies | Can Sans

Les colònies de 3r i 4t aquest any es faran a l’Alberg Els Isards de la Molina, del 10 al 14 de maig.

Durant aquesta setmana, els alumnes practicaran diferents esports d’aventura (escalada, BTT, hípica, tir en arc, tirolina….) en un entorn natural immillorable. A més, visitaran el naixement de les Fonts del LLobregat i descobriran alguns racons de la comarca.

Alberg | Els Isards de la Molina

Les colònies de 5è aquest curs es faran a al primavera, del 26 al 30 d’abril a l’Alberg Santa Maria del Mar de Coma-ruga.

Durant aquests dies els alumnes faran un viatge al passat. Descobriran com menjaven, com es vestienn els nostres avantpassats i ho complementaran amb activitats esportives.

Alberg |Santa Maria del Mar

Aquest final de curs, els alumnes de 6è no podran fer el tradicional viatge a Granada. Però això no vol dir que es quedin sense un bon comiat.

Enguany gaudiran del 2 al 6 de juny d’unes colònies a Cala Canyelles. Durant aquests dies gaudiran i practicaran esports aquàtics

Casa de Colònies | Cala Canyelles

Les nostres festes

En blanco
Santa Cecília

23 Novembre

No hi ha millor manera de celebrar el dia de Santa Cecília (patrona de la música) que escoltant petites melodies que toquen els nostre alumnes.

La Castanyada

30 Octubre

Cada any, per la tarda, La Castanyera visita al alumnes d’educació infantil i tota l’escola fem un berenar de castanyes, moniatos i panellets.

Nadal

21 Desembre

Quina és la millor manera d’acabar el primer trimestre? Doncs, celebrant l’amic invisible i per dinar fer un gran àpat de Nadal amb sopa de galets, pollastre rostit i de postres… neules i torrons!

Sant Nicolau

6 Desembre

Sant Nicolau, patró dels infants arriba a l’escola acompanyat del seu seguici. Només arribar ens ofereix un pregó i quan arribem a les classes trobem algun petit regal que ens ha deixat durant la nit.

A mig matí, ens convida a esmorzar xocolata desfeta i melindros i després els alumnes de 1r de primària ens representen la llegenda.

Carnestoltes

12 Febrer.

Des de l’arribada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes fins que se’l jutja, a l’escola passem una setmana ben esbojarrada… Amb consignes diàries a seguir, esmorzars de botifarra d’ou i la gran Rua per la pista de l’escola on totes les nenes i els nens poden lluir les seves disfresses i admirar les dels seus companys.

La Mona

26 Març.

Acabem el segon trimestre d’una manera ben dolça… Cada classe dissenya i elabora la seva mona. Per la tarda s’exposen i abans de marxar de vacances un bon mos de les mones més dolces.

Sant Jordi

23 Abril.

A qui no li agrada endinsar-se en un món màgic i ple de fantasia? Durant el matí de Sant Jordi gaudim d’una extensíssima exposició de llibres on cada alumne aporta el seu conte o llibre preferit perquè la resta en pugui gaudir.

Per la tarda, no poden faltar els tradicionals Jocs Florals on es premien les millors obres de cada curs escrites pels alumnes en hores de text a l’escola.

La Tómbola

Juny

Gran festa al vespre on pots sortir ben carregat de joguines i amb la panxa ben plena. Totes les famílies de l’escola estan convidades a assistir aaquesta festa on hi ha activitats per als nens, concurs de ball i una bona varietat d’entrepans i begudes per amenitzar un calorós vespre de juny.

Aquesta festa està organitzada per les famílies i alumnes de 6è i els mestres de l’escola per recollir diners per ajudar en el seu tradicional viatge de final de curs.

Final de curs

22 Juny

Cada any diem adéu al curs d’una manera ben especial: fem una sortida tota l’escola junts, una gimcana… però el que mai falla és el cant de L’hora dels adéus per acomiadar als alumnes de sisè que deixen l’escola i passen a l’institut i desitjar-los molta sort en aquesta nova etapa.

D A T E S   D ‘ I N T E R É S

Desembre