Curs Escolar

“Si vols resultats diferents, no facis sempre el mateix” A. Einstein

Les Colònies

Aquest curs les colònies de P4 i P5 seran del 4 al 6 de maig a la casa el Xalió a Sant Miquel de Campmajor (La Garrotxa)

Casa de Colònies | El Xalió

Les colònies de cicle inicial es duran a terme del 23 al 27 de maig a la casa Marcel Maillot a Torroella de Montgrí (Baix Empordà)

Casa de Colònies | Marcel Maillot

Les colònies de 3r i 4t aquest any es faran a La Granja de Santa Maria de Palautordera (Vallès Oriental), del 25 al 29 d’abril.

Casa de Colònies | La Granja

Les colònies de 5è  es faran del 4 al 8 d’octubre a l’Alberg Santa Maria del Mar de Coma-ruga (Baix Penedès)

Alberg | Santa Maria del Mar

L’alumnat de 6è anirà del 23 al 27 de maig a la Cala Canyelles de Lloret de Mar (La Selva). Durant aquests dies gaudiran i practicaran esports aquàtics

Casa de Colònies | Cala Canyelles

Les festes

En blanco
La Castanyada

29 Octubre

Cada any, per la tarda, La Castanyera visita al alumnes d’educació infantil i tota l’escola fem un berenar de castanyes, moniatos i panellets.

Santa Cecília

22 Novembre

No hi ha millor manera de celebrar el dia de Santa Cecília (patrona de la música) que escoltant petites melodies que toquen els nostre alumnes.

Sant Nicolau

3 Desembre

Sant Nicolau, patró dels infants arriba a l’escola acompanyat del seu seguici. Només arribar ens ofereix un pregó i quan arribem a les classes trobem algun petit regal que ens ha deixat durant la nit.

A mig matí, ens convida a esmorzar xocolata desfeta i melindros i després els alumnes de 1r de primària ens representen la llegenda.

Nadal

22 Desembre

Quina és la millor manera d’acabar el primer trimestre? Doncs, celebrant l’amic invisible i per dinar fer un gran àpat de Nadal amb sopa de galets, pollastre rostit i de postres… neules i torrons!

Carnestoltes

25 Febrer.

Des de l’arribada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes fins que se’l jutja, a l’escola passem una setmana ben esbojarrada… Amb consignes diàries a seguir, esmorzars de botifarra d’ou i la gran Rua per la pista de l’escola on totes les nenes i els nens poden lluir les seves disfresses i admirar les dels seus companys.

La Mona

08 Abril.

Acabem el segon trimestre d’una manera ben dolça… Cada classe dissenya i elabora la seva mona. Per la tarda s’exposen i abans de marxar de vacances un bon mos de les mones més dolces.

Sant Jordi

22 Abril.

A qui no li agrada endinsar-se en un món màgic i ple de fantasia? Durant el matí de Sant Jordi gaudim d’una extensíssima exposició de llibres on cada alumne aporta el seu conte o llibre preferit perquè la resta en pugui gaudir.

Per la tarda, no poden faltar els tradicionals Jocs Florals on es premien les millors obres de cada curs escrites pels alumnes en hores de text a l’escola.

La Tómbola

Juny

Gran festa al vespre on pots sortir ben carregat de joguines i amb la panxa ben plena. Totes les famílies de l’escola estan convidades a assistir aaquesta festa on hi ha activitats per als nens, concurs de ball i una bona varietat d’entrepans i begudes per amenitzar un calorós vespre de juny.

Aquesta festa està organitzada per les famílies i alumnes de 6è i els mestres de l’escola per recollir diners per ajudar en el seu tradicional viatge de final de curs.

Final de curs

22 Juny

Cada any diem adéu al curs d’una manera ben especial: fem una sortida tota l’escola junts, una gimcana… però el que mai falla és el cant de L’hora dels adéus per acomiadar als alumnes de sisè que deixen l’escola i passen a l’institut i desitjar-los molta sort en aquesta nova etapa.

D A T E S   D ‘ I N T E R É S

Desembre