Curs Escolar

“Si vols resultats diferents, no facis sempre el mateix” A. Einstein

Les Colònies

Aquest curs les colònies d’Infantil 4 i Infantil 5 seran del 17 al 19 d’abril a la casa “Can Vilalta” al Moianès. L’alumnat d’Infantil 3 hi anirà a passar el dia dijous 18 d’abril.

Les colònies de 1r i 2n es duran a terme del 8 al 12 d’abril a la casa “La Fosca” a Palamós.
Les colònies de 3r i 4t aquest curs es faran a “La Granja” de Santa Maria de Palautordera, del 15 al 19 d’abril.
Les colònies de 5è es faran del 13 al 17 de maig a la casa de colònies “Eurostage” a Caldes d’Estrac.
L’alumnat de 6è del Pit-Roig tancarà la seva etapa de Primària amb un viatge. Properament es concretaran les dates i l’indret.

Les festes

En blanco
La Castanyada
31 Octubre

Cada any, per la tarda, La Castanyera visita l’alumnat d’educació infantil i tota l’escola fem un berenar de castanyes, moniatos i panellets.

Dia de la Música
22 Novembre

No hi ha millor manera de celebrar el dia de la música que escoltant petites melodies que toca el nostre alumnat

Dia de la Infància
5 Desembre

En Nicolau arriba a l’escola acompanyat del seu seguici i ens ofereix un pregó. A les classes trobem algun petit regal que ens ha deixat durant la nit.

A mig matí, ens convida a esmorzar xocolata desfeta i melindros i després l’alumnat de 1r de primària ens canta sobre els drets de la infància.

Nadal
20 Desembre

Quina és la millor manera d’acabar el primer trimestre? Doncs, celebrant l’amic invisible, fent un concert i un dinar de Nadal amb sopa de galets, pollastre rostit i de postres… neules i torrons!

Carnaval

9 Febrer.

Des de l’arribada de Sa Majestat la Reina Carnestoltes fins a la desfilada de disfresses, a l’escola passem una setmana ben esbojarrada… Amb consignes diàries a seguir, botifarra d’ou i una Rua on tots els nens i nenes poden lluir i admirar disfresses de tothom.

La Mona

22 Març.

Acabem el segon trimestre d’una manera ben dolça. Cada classe dissenya i elabora la seva mona. Per la tarda s’exposen i abans de marxar de vacances en mengem un bon tros.

Sant Jordi

23 Abril.

A qui no li agrada endinsar-se en un món màgic i ple de fantasia? Durant el matí de Sant Jordi gaudim d’una extensíssima exposició de llibres on cada alumne aporta el seu conte o llibre preferit perquè la resta en pugui gaudir.

Per la tarda, no poden faltar els tradicionals Jocs Florals on es premien les millors obres de cada curs escrites per l’alumnat en hores de text a l’escola.

Compartim el projecte dels noms de les classes

23 Maig.

Al llarg del dia tot l’alumnat del Pit-Roig descobreix què han investigat els altres grups classe sobre el projecte que tots compartim.

A la tarda, les famílies descobreixen de primera mà el que han treballat i après les diferents classes al llarg del curs.

La Tómbola

7 Juny

Gran festa a la tarda on pots sortir ben carregat de joguines i amb la panxa ben plena. Totes les famílies de l’escola estan convidades a assistir en aquesta festa on hi ha activitats, concurs de ball i una bona varietat d’entrepans i begudes.

Aquesta festa està organitzada per les famílies, alumnat de 6è i professorat amb la finalitat de recollir fons per al viatge de final d’etapa.

Final de curs

21 Juny

Cada any diem adéu al curs d’una manera ben especial: fem una sortida junts, una gimcana… Però el que mai falla és el cant de L’hora dels adéus per acomiadar l’alumnat de sisè que deixa l’escola. Desitgem que s’enduguin un molt bon record de la seva escola.

D A T E S   D ‘ I N T E R È S

Desembre