Sant Jordi

Aquest divendres 22 d’abril hem celebrat el dia de Sant Jordi a l’escola. Com cada any, ha estat un dia molt especial i bonic, on la cultura ha envaït l’escola més que mai i de moltes formes diferents.

Al llarg del matí, hem pogut gaudir de les tradicionals paradetes de llibres. Hem pogut remenar, fullejar i llegir els contes i llibres que tots els nens i nenes de l’escola hem portat per a compartir amb la resta. És un moment molt especial i bonic, on descobrim noves lectures, compartim moments i ens recomanem llibres; fet que ens ajuda a crear el nostre propi gust per la lectura.

A més, hem pogut veure un vídeo molt bonic i interessant on els infants d’infantil ens mostraven com han treballat de valent per a preparar el dia de Sant Jordi. Les bombolles han creat endevinalles, les estrelles un conte entre tots i les cargolines i cargolins, hem treballat cooperativament per a inventar i crear contes plegats. A més, tots ells han fet servir diferents tècniques i materials per a crear uns dracs impressionats que han guarnit tota l’escola.

A la tarda, hem celebrat els Jocs Florals. Enguany hem pogut retornar al format tradicional, en el qual els membres del jurat i les famílies hi han pogut assistir i col·laborar. En primer lloc, s’han atorgat els diplomes i els premis a les classes d’infantil, per l’esforç i treball realitzat. Posteriorment, els nens i nenes d’infantil han marxat per poder gaudir d’una interpretació molt especial de la Llegenda de Sant Jordi. Llavors, l’alumnat de primària ha procedit a entregar els diplomes i premis als creadors dels textos seleccionats pels diferents membres dels jurats. És un moment molt especial i ple d’emocions, on grans i petits comparteixen nervis per a descobrir els noms dels guardonats i guardonades.

En definitiva, ha estat un dia molt emocionant, ple de moments màgics.