SANT JORDI

Celebrem la Diada de Sant Jordi al Pit-Roig

Aquest divendres 23 d’abril hem celebrat el dia de Sant Jordi a l’escola. És un dia molt especial, on petits i grans compartim interessos i creacions literàries. El dia ha començat amb les paradetes de llibres, on els infants han pogut descobrir contes i novel·les d’altres companys i companyes. També, hem observat amb atenció les creacions artístiques de l’alumnat d’infantil.  A la tarda, hem celebrat els Jocs florals de l’escola, on hem pogut descobrir els guanyadors i guanyadores d’enguany. Després de molt d’esforç i dedicació, els guardonats han rebut el reconeixement del jurat i de tota l’escola. A més, hem gaudit d’un petit fragment de les obres triades. Finalment, el dia ha acabat amb l’entrega de roses, per part de l’alumnat de sisè, i dels llibrets de Sant Jordi amb la recopilació de les peces literaries premiades.