Sant Nicolau

el pregò de sant nicolau

L’alumnat de cinquè ha fet un pregò fantàstic. Quin munt de notícies ens ha deixat aquest any!

Noves joguines per a tothom!

Descobrim els regalets que ens ha deixat Sant Nicolau.

la llegenda ha estat un èxit

Els camaleons han interpretat la llegenda de Sant Nicolau.

Aquesta darrera setmana a l’escola hem gaudit de la presència de Sant Nicolau. Dilluns ens va deixar un missatge demanant-nos que portéssim un mitjó de casa. L‘endemà, amb tots els mitjons, vam decorar l’aula. Dijous, un nou anunci ens va deixar, per recordar-nos que divendres una taronja li havíem de portar.

Finalment, va arribar el gran dia, divendres 3 de desembre, l’alumnat de cinquè ens va recitar el seu pregó. Per primera vegada, després de l’inici de la pandèmia, vam poder retrobar-nos en una celebració alumnat, famílies i mestres. Va ser un moment molt especial i divertit on plegats vam gaudir de l’enginy i l’art de la classe dels minerals. A més, vam veure al gran Sant Nicolau i tothom, abans d’entrar a la classe, li va poder donar la taronja. Quan vam arribar a l’aula, ens vam trobar la gran sorpresa, Sant Nicolau ens havia deixat un regalet a dins el mitjó. Ens van agradar molt totes les joguines i vam estar jugant una bona estona. Tot seguit, vam esmorzar xocolata amb melindros. Per últim, abans d’anar a dinar, vam poder gaudir de la llegenda de Sant Nicolau que els infants de primer van interpretar. Tot plegat, va fer del divendres un dia rodó!